maandag 20 mei 2019

Morgen

Maandag, 20 mei 2019


Sinds gisteren bonst mijn hart weer in mijn keel. Morgen weer voor de scan en dan weer afwachten wat de uitslag wordt. Heb de laatste dagen wel weer kriebelende hoestbuien, maar dat kan natuurlijk ook een kou zijn of aan mijn COPD liggen. In elk geval positief blijven!
Wel is dat heel moeilijk nu ik weer in spanning moet zitten en ook om het feit dat Suzettes levensjaar nadert. Op 28 mei a.s. zou ze jarig zijn en ik moet steeds maar aan haar denken. Hoe ik samen nog met haar achter haar computer zat omdat ze zelf de muziek wilde uitzoeken voor haar afscheid en ze wilde weten wat ik er van vond. Maar natuurlijk moest ze zelf haar keuze maken en dat zei ik haar ook. Ik zie haar nog zitten, toen nog met allemaal vlashaartjes omdat haar haar aan het uitvallen was. De kapster had nog wat laten zitten omdat ze er dan langzaam aan kon wennen, maar dat had ze beter niet kunnen doen, want al die haartjes die er in veelvoud uitvielen, dat was nu niet bepaald opwekkend voor haar. Dan zie ik haar weer in bed liggen, helemaal kaal geworden, zo mager en zo broos en net als haar moeder toen zo zonder klagen. Verdragen, alleen maar verdragen.
Hoe ziek en beroerd ik zelf was van al mijn behandelingen, ik ging elke dag naar haar toe. Elke minuut nog met haar was immers belangrijk. Ze had de kerst nog mee willen maken en voor één keer nog haar verjaardag, maar zelfs dat was haar niet toegestaan. Ik kan er niets aan doen, maar ik voel me helaas toch in een depressie zitten. Ik denk gewoon dat ik teveel heb willen vluchten in allerlei bezigheden en afleiding en dat alle ellendige gebeurtenissen van de laatste maanden zich nu wreken. Het ergste is dat ik nergens meer in kan geloven, niet in een God, niet meer in wonderen, niet meer in de dag van morgen. Alles wat mij dierbaar was ben ik kwijtgeraakt en ik vraag me steeds meer af waarom ik nog moet vechten? Het lijkt allemaal zo simpel wat mensen zeggen om je op te beuren ‘je moet zus doen, je moet zo doen, misschien moet je zus, misschien zo.’ Allemaal goed bedoeld natuurlijk, want wat moeten ze anders zeggen ‘hang je maar meteen op’. Maar het werkt helaas niet zo simpel allemaal.
Je probeert weg te vluchten van al die kwellende beelden die zich als een eindeloze herhaling op het doek van je gedachten afspelen, maar dan lijkt het alleen maar of ze versterkt terugkomen.  Mijn moeder, mijn zus, mijn beste vriendinnen die ik ook nog ben kwijtgeraakt in korte tijd, ik wil ze nog zoveel vertellen en vragen, maar waarheen nu met je verhalen en al je vragen?
Nog altijd krijst die machteloosheid in mij, beseffen hoe klein mens je eigenlijk bent. Dat je niets hebt kunnen doen om je dierbaren te beschermen, al hun lijden ongedaan te maken, alles van ze over te nemen. Alleen maar hun hand vasthouden en ze laten weten dat je er was, dat was alles, het minimale dat je kon doen.

Het is stil geworden, zo vreselijk doodstil zonder hen. Steeds weer wil je ze bellen, dan weer beseffend dat dat niet meer kan, nooit meer.
Het voelt als in een bootje zitten zonder roeispanen op een veel te ruwe zee.
En ik ben bang geworden, doodsbang voor elke nieuwe dag. Wat hangt er dan nog meer boven mijn hoofd aan ellende, wat staat mij nog meer te wachten aan vuilniszakken vol troep? Ja, je moet positief blijven, ik weet het allemaal, maar dat is verdomd moeilijk als je achter elkaar zoveel tegenslagen en verdriet hebt moeten verwerken.

Na de scan moet ik morgen ook meteen door naar de internist voor mijn schildklier, maar dat is gelukkig in hetzelfde ziekenhuis, dus dat kan achter elkaar. Al met al wordt het dus weer een wittejassendag morgen.
Mijn huishoudelijke hulp is er en die is gelukkig altijd wel gezellig en kunnen we samen toch nog even lachen. Ik kijk naar buiten, sombere dag weer, bah!
Straks nog even naar de Lidl, want heb hoognodig natte schoonmaakdoekjes nodig. Daarna weer aan de contactlenzen, waar het nu wonderwel goed meegaat. Maar of ik er mee aan de gang blijf in de toekomst, ik betwijfel het.

31 opmerkingen:

  1. Machteloosheid, Ingrid...
    Gelukkig kan je mooi en goed je gevoelens opschrijven.
    Sterkte 🌹😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo allemaal. Ik wil mijn geweldige ervaring delen met de geweldige spreukmaker Dr. DOION, mijn man bedroog me en toen ik ontdekte dat we ruzie hadden waardoor hij een scheiding kreeg, huilde ik en werd ik ziek toen ik online naar liefdesquotes zocht. zag mensen praten over Dr ODION en zijn geweldige werk wiens zaak vergelijkbaar was met het mijne ze lieten zijn contactgegevens achter. Ik nam contact op met Dr ODION en hij zei me geen zorgen te maken dat hij na twee dagen de scheiding zou annuleren en dat mijn man daarna weer bij mij terug zou komen Ik deed alles wat hij me vroeg om te doen tot mijn grootste verrassing de volgende dag avond was het mijn man die hij neerknielde en me smeekte hem terug te accepteren, nogmaals bedankt Dr. ODION je bent inderdaad een zegen voor mij, hij kan je ook helpen. neem contact op met Dr ODION via zijn e-mailadres op: (drodion60@yandex.com) Tekst, bel of voeg hem toe op WhatsApp: +2349060503921

      Verwijderen
    2. Hallo allemaal. Ik wil mijn geweldige ervaring delen met de geweldige spreukmaker Dr. DOION, mijn man bedroog me en toen ik ontdekte dat we ruzie hadden waardoor hij een scheiding kreeg, huilde ik en werd ik ziek toen ik online naar liefdesquotes zocht. zag mensen praten over Dr ODION en zijn geweldige werk wiens zaak vergelijkbaar was met het mijne ze lieten zijn contactgegevens achter. Ik nam contact op met Dr ODION en hij zei me geen zorgen te maken dat hij na twee dagen de scheiding zou annuleren en dat mijn man daarna weer bij mij terug zou komen Ik deed alles wat hij me vroeg om te doen tot mijn grootste verrassing de volgende dag avond was het mijn man die hij neerknielde en me smeekte hem terug te accepteren, nogmaals bedankt Dr. ODION je bent inderdaad een zegen voor mij, hij kan je ook helpen. neem contact op met Dr ODION via zijn e-mailadres op: (drodion60@yandex.com) Tekst, bel of voeg hem toe op WhatsApp: +2349060503921

      Verwijderen
  2. Hallo allemaal, mijn naam is Ophélie Aurélien Ik woon bij het Choco-verhaal in België. Ik was gewond en had een gebroken hart toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak voor de rechter bracht voor een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij hem wilde wonen en dat hij niet meer van me hield. Dus pakte hij het huis uit en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen veel pijn leden. Ik probeerde al mijn mogelijke middelen om hem terug te krijgen, na veel bedelen, maar alles was invail. En hij bevestigde dat hij zijn beslissing nam en dat hij me nooit meer zou zien. Dus op een avond, toen ik terugkwam van het werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die ook met mijn man in hetzelfde bedrijf werkte, dat hij me belde en me vroeg wat het probleem is met mijn man. Dus legde ik alles aan hem uit, dus vertelde hij me dat de enige manier om mijn man terug te krijgen is om een ​​spell caster te bezoeken omdat het echt voor hem werkte. Dus ik geloofde nooit in een spreukgieter, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me een e-mail doctorosagiede75@gmail.com een ​​spingieter die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een bericht naar de e-mail die hij me gaf, en de spellmeester verzekerde me dat ik mijn man binnen twee dagen terug zou krijgen als ik zijn instution zou volgen, dus deed ik alles wat hij me vroeg. De volgende ochtend, zo verrassend, belde mijn man die me de afgelopen zeven maanden niet had gebeld om me te vertellen of er een andere manier was om terug te komen in mijn leven. Gedurende 7 maanden Drosagiede maar met een glimlach op mijn gezicht, zodat hij terug in mijn leven kwam, met veel liefde en vreugde, verontschuldigde hij zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen veroorzaakte. Vanaf die dag was onze relatie sterker dan voorheen, ik zou je adviseren als je problemen hebt om hem geluk te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Godzijdank geloofde ik in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot ik contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik Dr. Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk deed me iets anders geloven. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te tonen. Als u een getuigenis van DR Osagiede leest, is het waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar verlaten en ik zou haar graag terug willen hebben en proberen haar te vragen terug te komen, maar ze keerde me doof en maakte me publiekelijk absurd. Dr. osagiede werd naar mij doorverwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten erover, ging ik het online krijgen en besloot om hem via e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele nummer en we hebben ook lang met elkaar gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, was ik al verzekerd. Binnen 3 dagen kwam mijn ex-vrouw na 4 jaar spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam ze me zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het kennen van hem elke dag van mijn leven. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. U neemt contact met hem op doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel geluk
    en hij is ook in staat om ...
    1) liefdespellen
    2) verloor liefdesbetoveringen
    3) scheiding
    4) echtgenoten echtgenoten
    5) betoverd bindmiddel
    6) ontbindingsspreuken
    7) simuleer een kleine liefdevolle vriend
    8.) u wordt gepromoveerd in de spelling van uw kantoor / loterij
    9) zal je liefde bevredigen
    10) je wilt rijk zijn
    doctorosagiede75@gmail.com of
    whatsapp +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na zeven jaar in relatie met hem te zijn geweest, heeft hij het uitgemaakt, ik heb al het mogelijke gedaan om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, ik smeekte hem met alles , Ik heb beloften gedaan maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem online uit aan iemand en zij stelde voor dat ik liever contact op zou nemen met een spreukspeler DR ISIKOLO die me kon helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in spreuk geloofde, ik had geen andere keuze dan het te proberen , Ik heb de spell caster gemaild, en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles in orde zou zijn voor twee dagen, dat mijn ex voor drie dagen bij me terug zou komen, hij betoverde en verrassend op de tweede dag, het was rond 16:00 . Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij zo medelijden had met alles wat er gebeurde, dat hij wilde dat ik naar hem terugkeerde, dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, deze persoon zou helpen door hem of haar te verwijzen naar de enige echte en krachtige spreukspeler die me hielp met mijn eigen probleem en die anders is dan alle neppers die er zijn. Iedereen kan de hulp nodig hebben van de spell caster, zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of zijn WhatsApp/Viber hem op: +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag ben ik zo blij vanwege wat DR ISIKOLO mijn leven heeft aangedaan. zijn betovering is zo geweldig en snel, ik heb nog nooit echt een behulpzame man zoals hij gezien, hij loste mijn probleem op dat ik niet had verwacht, ik kwam hem tegen in facebook-mensen die over zijn geweldige betoveringswerk praatten, ik verzamelde zijn contact en nam contact op hem hij reageerde onmiddellijk en vraag naar mijn probleem, ik leg het hem met tranen uit, hij vertelde me dat ik contact met hem moest opnemen, ik zou me geen zorgen moeten maken, mijn man zal bij me terugkomen voor zover ik nog steeds van hem hou, ik was verbaasd. Onmiddellijk vraag ik wat ik zal doen om mijn man terug te krijgen, hij gaf me instructies en vroeg om zijn naam en foto die ik onmiddellijk gehoorzaam en volg, hij belooft me twee dagen dat mijn man me zal bellen om te geloven in zijn werk, eerlijk gezegd mijn man belde maar ik mis zijn telefoontjes ik was zo blij. Hij beloofde me dat mijn man binnen 48 uur thuiskomt en ik zou mijn haard moeten openen en met hem moeten werken, wat ik deed. Vandaag is mijn familie weer terug met de hulp van DR ISIKOLO, heeft mijn man teruggebracht nadat hij me voor een andere vrouw in een andere staat had verlaten, je weet hoe het voelt als je je geliefde echtgenoot verliest voor een andere vrouw, je doet alles om hem te krijgen terug. vandaag beloof ik te delen en de wereld te vertellen over zijn geweldige werk omdat ik vandaag zo blij ben. neem contact op met hem als je ook zijn hulp nodig hebt, negeer als je dat niet doet. Bedankt DR ISIKOLO ,, "CONTACT Via e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com. Je kunt hem ook bellen of WhatsApp op +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was het slachtoffer van een zeer gewelddadige relatie. Het kon mijn vriend niet schelen en hij zal me verslaan voor een kleine fout die ik maak. We zijn verschillende keren uit elkaar gegaan. Dus ik zocht hulp op internet en zag getuigenissen van mensen die heer Bubuza waardeerden voor het herenigen van hun relatie, dus nam ik contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn probleem. Hij beloofde me dat hij me zou helpen met zijn betovering, ik deed wat hij me had opgedragen en mijn vriend kwam terug en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Eerst dacht ik dat hij zo grof zou zijn als vroeger, maar het is nu 2 jaar geleden dat Lord Bubuza ons herenigde met zijn betovering en we zijn nu gelukkig getrouwd. Lord Bubuza is echt en nu geloof ik dat hij als een God op aarde is om het gebroken huis te herenigen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn naam is Amber Luke. En ik woon in de VS, ohio, ik moet dit wonderbaarlijke getuigenis geven, dat tot nu toe zo ongelooflijk is. Ik had 2 jaar geleden een probleem met mijn ex-man, wat leidde tot onze breuk. Ik was mezelf niet meer, ik voelde me zo leeg van binnen, mijn liefde en financiële situatie werden het ergst, totdat een goede vriend van me me vertelde over een spreukenmaker die haar ook bij hetzelfde probleem hielp, zijn naam is Dr. Ilekhojie. Ik e-mail de spreukmaker en ik vertelde hem mijn probleem en ik deed wat hij van me vroeg, om het lange verhaal kort te maken. Voordat ik wist wat er gebeurde, belde mijn man me minder dan twee dagen op en vertelde me dat hij bij me terug zou komen, ik was zo blij dat ik hem terug had. Het meest interessante deel van het verhaal is dat ik zwanger ben. Dank aan dr. Ilekhojie voor het redden van mijn huwelijk en ook voor het redden van dat van anderen. Zet je goede werk voort, dr.Ilekhojies, neem contact op met gethelp05@gmail.com of bel +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn namen zijn Larissa George, ik ben gelukkig getrouwd met een lieve en zorgzame echtgenoot met drie kinderen. Een heel groot probleem deed zich een jaar geleden voor in mijn familie, tussen mij en mijn man, zo verschrikkelijk dat hij de zaak voor de rechter bracht voor een scheiding. hij zei dat hij nooit meer bij me wilde blijven, en dat hij niet meer van me hield. Dus verliet hij het huis en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen zware pijnen moesten doorstaan. Ik heb al mijn mogelijke middelen geprobeerd om hem door veel bedelen heen te krijgen, maar het mocht niet baten. Uiteindelijk bevestigde hij dat hij zijn beslissing had genomen en dat hij me nooit meer wilde zien. Op een noodlottige avond, toen ik terugkwam van mijn werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die het aan mijn man vroeg. Ik legde haar alles uit, dus ze vertelde me dat de enige manier waarop ik mijn man terug kan krijgen, is door een toverspreider te bezoeken, omdat het ook echt voor haar heeft gewerkt. In tegenstelling heb ik nooit in betovering geloofd, maar ik had geen andere keus dan haar advies op te volgen. Ze gaf me het e-mailadres van de spreukenmaker die haar eerder had geholpen (drodion60@yandex.com) Dus de volgende ochtend stuurde ik een e-mail naar het adres dat ze aan mij gaf en de spreukenmaker verzekerde me dat ik mijn man zal krijgen terug binnen twee tot drie dagen. Wat een geweldige uitspraak !! lol !!! Ik heb nooit geloofd, dus hij sprak met me en vertelde me alles wat ik moest doen. De volgende ochtend belde mijn man, die me al meer dan een jaar niet had gebeld, me op om me te laten weten dat hij terugkomt. Zo geweldig toch? Nou, zo kwam hij diezelfde dag terug, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fouten en voor de pijn die hij mij en mijn kinderen had bezorgd. Vanaf die dag is onze relatie sterker geweest dan voorheen. Bedankt voor de hulp van deze geweldige spreukmaker Dr. ODION. Mijn advies voor iedereen die verschillende uitdagingen doormaakt, is om contact op te nemen met deze geweldige man en net als hij voor mij deed, zal hij al je problemen oplossen. je kunt hem een ​​e-mail sturen via dit e-mailadres op (drodion60@yandex.com) of whatssapp hem +2349060503921. ik beloofde hem dat ik de hele wereld over zijn geweldige krachten zou vertellen. als je in een dergelijke toestand verkeert, of als je een probleem hebt met betrekking tot 'je ex terugbrengen. Niet alleen dat hij je kan helpen (1) promotie te maken bij alles wat je doet. (2) Verdien veel geld of win een loterij . (3) succes behalen in het bedrijfsleven. (4) geestelijke problemen. (5) rechtszaak winnen. (6) zoeken naar je levenspartner. (7) een goedbetaalde baan krijgen (8) controle krijgen over je huwelijk. (9) ) gunst ontvangen en aantrekkingskracht krijgen van mensen. (10) verloren geld terugkrijgen. (11) u genezen van alle ziekten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo kijkers online, ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een bedrieger en mijn vrouw betrapte me meerdere keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken tot ik een artikel tegenkwam over Dr. Ilekhojie die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik heb contact met hem opgenomen op zijn WhatsApp-nummer via +2348147400259 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij me terug zal komen met zijn verzoeningsspreuk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Als je hulp nodig hebt e-mail hem via (gethelp05@gmail.com) of WhatsApp / Viber-nummer +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige en ongecompliceerde spreukgooier die vreugde en geluk in mijn leven heeft teruggebracht !!! Geef dit getuigenis omdat ik zo gelukkig ben, ik wil Dr. ODION bedanken voor het geweldige dat Hij in mijn leven heeft gedaan, Hij bracht geluk terug in mijn leven, ik geloofde nooit in spreukenmakers totdat mijn leven uit elkaar viel toen mijn minnaar van 4 jaren besloten om ermee te stoppen bijna toen we wilden trouwen. Ik was zo emotioneel instabiel dat ik niets redelijker meer kon doen, na 2 maanden pijn voordat een oude vriend van me me voorstelde aan een spreuk online genaamd Dr ODION, dit was nadat ik was opgelicht door verschillende nep-spreuken casters. Ik maakte kennis met Dr. ODION, een echte spreukgieter. In minder dan 24 uur zag ik wonderen, mijn geliefde kwam naar me terug en mijn leven keerde terug net als een voltooide puzzel, en na 1 maand later trouwden we en het was net als een droom voor mij omdat ik dacht dat ik haar kwijt was voor altijd. Dank u Dr. ODION voor uw hulp, maar vooral uw eerlijkheid en snelle nauwkeurige resultaten. E-MAIL HEM VOOR HULP: (drodion60@yandex.com) of via zijn WhatsApp-nummer +2349060503921 hier zijn DE DINGEN die Dr. ODION OOK KAN genezen .. GONORREE, HIV / AIDS, LAGE SPERM TELLING, MENOPAUZE, ZWANGERSCHAPSPROBLEEM, KORT ZICHTPROBLEEM, Stroke. Neem vandaag nog contact met hem op en laat uw probleem oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe kom ik terug met mijn man! Ik had de luxe om 30 minuten cadeau te krijgen voor een lezing met The Great Dr Ilekhojie. Toen ik dr. Ilekhojie ontmoette, kon ik over veel dingen wat duidelijkheid krijgen, mijn huwelijk precies na alles wat ik heb meegemaakt. Het was 5 jaar geleden dat mijn man mij en mijn kinderen verliet, dankzij Dr. Ilekhojie kon ik contact maken met mijn man en hij houdt meer van mij dan vroeger. The Great Dr Ilekhojie eeuwig dankbaar! Ik raad het ten zeerste aan, neem een kans .. als je geen gelovige bent, zal hij je er een maken! Zijn contactgegevens Whatsapp-nummer: +2348147400259 of e-mail: [gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil heer Bubuza bedanken voor het herstel van mijn huwelijk, mijn vrouw heeft een scheiding aangevraagd en ik kon niet anders dan dagelijks huilen omdat ik op het punt stond mijn familie te verliezen, ik smeekte haar, maar ze weigerde en zei dat ze een besluit had genomen. Ik sprak met mijn vriend om hulp en hij vertelde me hoe Lord Bubuza zijn huwelijk herstelde met zijn betovering na 2 jaar scheiding. Ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp:: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem mijn probleem en hij reageerde, ik deed precies wat Lord Bubuza me vertelde en ik ben erg blij dat na het volgen van Lord Bubuza instructie de scheiding werd geannuleerd. We leven nu gelukkig samen. Lord Bubuza is een god op aarde die problemen oplost met zijn betovering, Hij heeft het voor mij gedaan en hij kan jou ook helpen. Heb je hulp nodig ?? Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail:: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg bedankt ARTS ISIKOLO voor het terugkomen van mijn ex-vriendje. Ik schrijf dit geweldige getuigenis met betrekking tot deze man. Hij heeft al mijn wensen laten uitkomen. Mijn vriend en ik gingen al meer dan 3 jaar uit en hoewel we zoveel ruzies hadden gehad, hadden we nooit aan een breuk gedacht. Op een dag belde hij me op en vertelde me dat hij de relatie beu is en nergens kan zien waar we heen gaan. Maanden zijn verstreken en mijn vriend nam geen contact meer met me op en ik hoorde niets meer van hem en zijn mobiele telefoon was losgekoppeld. Ik wist dat ik hulp moest zoeken vanwege de zoveel liefde die ik voor hem heb. Ik heb contact opgenomen met deze geweldige spreukenmaker omdat ik nog nooit eerder contact heb gehad met iemand en ik vertel je dat na 2 dagen contact mijn ex-vriend me belde en vroeg om me te zien en de volgende ochtend droeg hij een ring om mijn vinger. Ik ben erg blij omdat ik binnenkort een getrouwde vrouw zal worden met de hulp van deze geweldige spreukmaker genaamd DOCTOR ISIKOLO. Ik heb beloofd je werken aan iedereen te manifesteren en neem alsjeblieft contact op met deze man om je te helpen op: isikolosolutionhome@gmail.com of zijn WhatsApp hem op: +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben erg blij met wat dr.Ilekhojie voor me heeft gedaan, ik hoorde over dr.Ilekhojie via een vriend, hij hielp een paar weken geleden een rechtszaak van echtscheiding te winnen en toen ik contact met hem opnam, hielp hij me om een overlijdensbetovering uit te spreken over mijn moeder in wet die mijn leven en toekomst echt dwarszat, ze wilde nooit mijn vooruitgang, elke keer dat ik een baan van een bedrijf krijg, word ik teruggereden vanwege de hekserij schoonmoeder die ik heb, ik heb nooit geweten dat mijn schoonmoeder dat was degene die me dwars zat, totdat ik op een dag contact opnam met dr. Ilekhojie voor hulp en hij vertelde me dat het mijn schoonmoeder is die me dwarszit en dat hij me hielp om haar te doden. Ik ben blij omdat de boosdoener dood is en sindsdien is mijn leven omgedraaid voor goede dingen. Het werkt prima voor mij en nu leef ik gelukkig prachtig samen met mijn gezin, dankzij dr. Ilekhojie. Ik raad u aan om contact op te nemen met Dr. Ilekhojie. WhatsApp-nummer + 2348147400259 / e-mail (gethelp05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb mezelf beloofd dat ik zal getuigen over heer Bubuza die me heeft geholpen mijn ex terug te krijgen, mijn vriendin maakte het uit met mij, onze vrienden en ik probeerde haar te smeken, maar ze weigerde. Andere vrienden zeiden dat ik haar moest laten gaan, maar ik kon het niet, ik was gekwetst en ik had zin om zelfmoord te plegen. Ik ging depressief naar mijn werk toen een collega me vertelde hoe Lord Bubuza zijn scheiding annuleerde met zijn wonderbaarlijke betovering, dus nam ik onmiddellijk contact met hem op, vertelde ik hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Het was ongeveer 15 uur nadat ik deed wat Lord Bubuza had opgedragen en het was zo geweldig. Mijn ex-vriendin kwam huilend terug en smeekte me op haar knieën om haar te vergeven en haar rug te accepteren. Lord Bubuza is een God op aarde. Het doet pijn om diepbedroefd te zijn, neem contact met hem op voor elke vorm van hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail. com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mezelf beloofd dat ik zal getuigen over heer Bubuza die me heeft geholpen mijn ex terug te krijgen, mijn vriendin maakte het uit met mij, onze vrienden en ik probeerde haar te smeken om terug te komen, maar ze weigerde. Andere vrienden zeiden dat ik haar moest laten gaan, maar ik kon het niet, ik was gekwetst en ik had zin om zelfmoord te plegen. Ik ging depressief aan het werk toen een collega me vertelde hoe Lord Bubuza zijn scheiding annuleerde met zijn wonderbaarlijke spreuk, dus ik nam onmiddellijk contact met hem op, ik vertelde hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Het was ongeveer 15 uur nadat ik deed wat Lord Bubuza had opgedragen en het was zo geweldig. Mijn ex-vriendin kwam huilend terug en smeekte me op haar knieën om haar te vergeven en haar rug te accepteren. Lord Bubuza is een God op aarde. Het doet pijn om diepbedroefd te zijn, neem voor elke vorm van hulp contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail. com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. GEWELDIG NIEUWS:
    MIJN NAAM IS CHRIS FOY, IK BEN ZO GELUKKIG DAT MIJN VROUW TERUG IS BIJ MIJ. ZE HOUDT NU VAN EN RESPECTEERT ME ALLEEN. ALLES VRAAG IK HAAR DAT IS WAT ZIJ DOET. ALLEMAAL DANK AAN DR OGUNDELE, DE GROTE SPELLENWIEL. DEZE MAN IS DE BESTE EN RECHTE VOORWAARTSE SPELLENWIEL DIE JE DE WAARHEID VERTELT EN JE KRIJGT ONDER 24 UUR RESULTAAT, HIJ IS KRACHTIG. Dr. OGUNDELE IS EEN ZEER BETROUWBARE MAN, IK VERTELDE HEM DAT IK ALTIJD MIJN GETUIGENIS ZAL DEEL DAT IK DIT HIER DEEL. ALS JE JE LIEFDEEN TERUG NODIG HEBT, OF ENIG PERSOONLIJKE LEVENSPROBLEMEN HEBT, NEEM DAN CONTACT OP MET DR OGUNDELE OP WHATSAPP OF VIBER CHAT: +27638836445. E-MAIL: OGUNDELETEMPLEOFSOLUTION(AT)GMAIL.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn naam is Edith Wood, ik wil iedereen vertellen over Dr. Ogundele, een geweldige man die mijn man binnen 24 uur voor mij terugbracht met zijn krachten, wat een machtige spreukmaker, als je op wat voor manier dan ook hulp nodig hebt. Ik raad je aan om contact met hem op te nemen via WhatsApp of Viber Chat: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Hij heeft de bevoegdheden om elk probleem, elke relatie, liefde of ziekte op te lossen. Zo super en echt bracht hij mijn man terug die me 9 jaar geleden verliet met zijn betovering.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede dag vrienden,
    Ik ben zo opgewonden dat mijn gebroken huwelijk is hersteld.
    "We hebben ons onlangs verzoend, ook al was het moeilijk." Het is meer dan een maand geleden en alles lijkt in orde te zijn. Hij begon me beter te behandelen, en het was een genezingsproces voor ons allebei. De nachtmerrie die bijna 2 jaar duurde voordat we uit elkaar gingen, is eindelijk verdwenen. Het is alsof je weer verliefd wordt! We hebben allebei het verleden achter ons gelaten en proberen vooruit te komen - en voor het eerst sinds lange tijd ziet de toekomst er veel rooskleuriger uit.
    Ik kan niet onder woorden brengen hoe dankbaar ik ben, Dr. Wazobia! Het is alsof we eindelijk de dingen hebben herontdekt waar we verliefd op werden. Alle zorgen en stress verdwenen gewoon.
    Dank je wel dr. wazobia voor het redden van mijn gebroken huwelijk en het terugbrengen van mijn man naar mij! ".
    Mijn man en ik leven weer gelukkig ... Allemaal dankzij Dr. wazobia. Neem bij problemen contact op met Dr. wazobia en hij garandeert u te helpen. Drwazobiatemple@gmail.com Je kunt hem ook bellen of toevoegen aan zijn nummer Whatsapp +2349074303650

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ervoor gekozen om heer Bubuza te bedanken omdat hij als een God op aarde is.Hij loste mijn relatieproblemen met zijn betovering gemakkelijk op, voorheen werkte mijn relatie niet, mijn vriend was een bedrieger en ik heb al het mogelijke geprobeerd om hem te laten stoppen met bedriegen maar mijn inspanningen waren tevergeefs, ik stond op het punt de relatie te beëindigen toen ik heer Bubuza ontmoette die door zijn betovering mijn vriend wonderen deed en hij stopte met vals spelen, Lord Bubuza-spreuk werkte binnen 12 tot 16 uur nadat ik deed wat hij deed geïnstrueerd en vandaag zijn we rolmodellen voor de meeste mensen in onze buurt vanwege hoe lief en zorgzaam mijn vriend nu is. Heb je hulp nodig? Neem vandaag nog contact op met heer Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ervoor gekozen om heer Bubuza te bedanken omdat hij als een God op aarde is.Hij loste mijn relatieproblemen met zijn betovering gemakkelijk op, voorheen werkte mijn relatie niet, mijn vriend was een bedrieger en ik heb al het mogelijke geprobeerd om hem te laten stoppen met bedriegen maar mijn inspanningen waren tevergeefs, ik stond op het punt de relatie te beëindigen toen ik heer Bubuza ontmoette die door zijn betovering mijn vriend wonderen deed en hij stopte met vals spelen, Lord Bubuza-spreuk werkte binnen 12 tot 16 uur nadat ik deed wat hij deed geïnstrueerd en vandaag zijn we rolmodellen voor de meeste mensen in onze buurt vanwege hoe lief en zorgzaam mijn vriend nu is. Heb je hulp nodig?? Neem vandaag nog contact op met heer Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail:: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ervoor gekozen om heer Bubuza te bedanken omdat hij als een God op aarde is. Hij loste mijn relatieproblemen gemakkelijk op, voorheen werkte mijn relatie niet, mijn vriend was een cheat en ik probeerde al het mogelijke om dingen tussen ons te laten werken, al mijn inspanningen waren tevergeefs, ik stond op het punt de relatie te beëindigen toen een vriend me vertelde over de wonderbaarlijke spreuk van heer Bubuza. Ik nam contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, hij reageerde en beloofde me te helpen. Ik deed wat hij me had opgedragen en mijn vriend hield op met vals spelen. Lord Bubuza-spreuk werkte binnen 12 tot 16 uur en vandaag zijn we rolmodellen voor de meeste mensen in onze buurt vanwege hoe lief en zorgzaam mijn vriend nu is. Heb je hulp nodig? Neem vandaag nog contact op met heer Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb je gehoord van Lord Bubuza? Deze man is een genie, hij kan alles doen met zijn wonderbaarlijke spreuk. Mijn vriend was beledigend en was een cheat, ik hou zoveel van hem en wilde hem niet kwijtraken aan een ander, dus begon ik online hulp te zoeken toen ik getuigenissen tegenkwam van mensen die Heer Bubuza bedankten en prezen voor zijn hulp, dus ik neem contact met hem op onmiddellijk vertelde ik hem mijn situatie en hij beloofde me te helpen. Ik deed precies wat hij me had opgedragen en alles over het bedriegen en beledigend gedrag van mijn vriend veranderde ten goede, hij is nu zo lief en zorgzaam. Ik ben zo trots op Lord Bubuza. Heeft u een probleem met uw relatie? Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb je gehoord van Lord Bubuza, de geniale spreukmaker, hij kan alles doen met zijn wonderbaarlijke spreuk. Mijn vriend was beledigend en was een cheat, ik hou zoveel van hem en wilde hem niet kwijtraken aan een ander, dus begon ik online hulp te zoeken toen ik getuigenissen tegenkwam van mensen die Heer Bubuza bedankten en prezen voor zijn hulp, dus ik neem contact met hem op onmiddellijk vertelde ik hem mijn situatie en hij beloofde me te helpen. Ik deed precies wat hij me had opgedragen en alles over het bedriegen en beledigend gedrag van mijn vriend veranderde ten goede, hij is nu zo lief en zorgzaam. Ik ben zo trots op Lord Bubuza. Heeft u een probleem met uw relatie?? Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lord Bubuza is een genie, hij kan alles doen met zijn wonderbaarlijke spreuk. Mijn vriend was beledigend en bedrieg, ik hou zo veel van hem en wilde hem niet kwijtraken aan een ander, dus begon ik online hulp te zoeken toen ik getuigenissen tegenkwam van mensen die Lord Bubuza bedankten voor zijn hulp, dus ik neem contact met hem op via WhatsApp:( +1 505 569 0396 ), ik vertelde hem het probleem met mijn relatie. Ik deed precies wat hij me had opgedragen en alles over het bedriegen en beledigend gedrag van mijn vriend veranderde ten goede, hij is nu zo lief en zorgzaam. Ik ben zo trots op Lord Bubuza. Heeft u een probleem met uw relatie? Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp:: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lord Bubuza is spiritueel begaafd en zijn werken zijn magnifiek. Hij verdient het om erkend te worden door de wereld omdat hij perfect is in het helpen van mensen met zijn betovering. Ik stuurde mijn vrouw inpakken omdat ik haar afsneed door me te bedriegen met haar ex-vriendje, ik was gewond maar ik wilde haar niet aan hem verliezen, dus ik zocht hulp op internet en ik zag mensen getuigen en Lord Bubuza bedanken. Sommigen bedankten hem voor het herenigen van hun relatie, het annuleren van een scheiding, het winnen van de loterij, enz. Dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn huwelijksproblemen. Hij reageerde en beloofde me te helpen met zijn betovering, ik gaf alles wat hij vroeg en ik was overweldigd omdat mijn vrouw huilend terugkwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren en sinds ik haar heb vergeven, is ze gestopt met vreemdgaan. Lord Bubuza kan u ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lord Bubuza is perfect in het oplossen van relatieproblemen met zijn spreuk. Ik stuurde mijn vrouw inpakken omdat ze vals speelde, ik was gekwetst maar ik wilde haar niet kwijt, dus ik zocht hulp op internet en ik zag hoe mensen getuigden en Lord Bubuza bedankten. Sommigen bedankten hem voor het herenigen van hun relatie, het annuleren van hun scheiding, het winnen van de loterij, Genezen van kanker, ETC, dus nam ik contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en beloofde me te helpen met zijn betovering, ik gaf alles wat hij vroeg en ik was overweldigd omdat mijn vrouw huilend terugkwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren en sinds ik haar heb vergeven, is ze gestopt met vreemdgaan. Hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp:: +1 505 569 0396 of via e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Elke man die relatieproblemen kan oplossen is een Mini God, Lord Bubuza is een god op aarde. Hij heeft mijn tranen weggeveegd door mijn gescheiden huwelijk te herstellen, mijn vrouw kwam op een dag naar me toe en zei dat ze moest scheiden. Ze zei dat ze verliefd was op iemand anders en het huwelijk beu was. ze vroeg een scheiding aan en we verlieten elkaar, maar ik kon niet slapen, eten of drinken, ik was diepbedroefd en begon online hulp te zoeken, ik zag verschillende getuigenissen van mensen die Lord Bubuza waardeerden omdat hij hen hielp bij het herstellen van hun relatie, dus nam ik contact op Lord Bubuza op WHATSAPP: +1 505 569 0396, ik vertelde hem mijn problemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Hij zei dat mijn vrouw binnen 12 tot 16 uur na het uitspreken van de spreuk terug zal komen bedelen. Ik geef zijn eis en deed wat hij me opdroeg. Ik was geschokt toen mijn vrouw huilend kwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren. Lord Bubuza is een man van zijn woord neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com of via de website: https://lordbubuzamiraculouswork.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik droomde er al jaren van om mijn salon uit te breiden, maar ik wist niet goed hoe ik dat moest aanpakken totdat ik eind augustus de George Howard Financial Group tegenkwam. hij heeft me geholpen een lening van 23.000 EURO te krijgen en nu het werk aan mijn salon aan de gang is, neem contact op met dit leningbedrijf voor hulp dit is daar e-mail via (hbal9633@gmail. com)

    BeantwoordenVerwijderen