donderdag 25 juni 2020

Wat vind jij er nou van en jij?



Oh, wat heb ik gisterenavond eindelijk weer eens kunnen schuddebuiken van het lachen. Had zo genoeg van dit land vol betweters. Zelfs FB verschaft me nog nauwelijks ontspanning en laat ik me door dat fenomeen  (heb er zelfs aan gedacht mijn account te sluiten, maar ja, voor sommige promotiedoeleinden heb ik het toch ook nodig, alhoewel ik vraag me af wat dat eigenlijk voor toegevoegde waarde levert!!)ook weer steeds uit de tent lokken tot reacties. 
En o jee, als je er een andere mening op nahoudt, dan ben je nog even niet jarig! Ben zo dood- en doodmoe van al die betweters die het allemaal zo goed weten en denken de wijsheid in pacht te hebben! Zogenaamd allemaal wereldverbeteraars, maar heb vooral geen andere mening, want dan …       
Laat me eindelijk met rust met al dat paranoïde gedoe over racisme en hoe het werkelijk zit met corona! Pfff!! Ik heb een ander gevecht te strijden dan al die vervelende hobby’s van weer even kijken waar we nu weer bijna een opstand over kunnen veroorzaken! Dus gisterenavond op You Tube gezeten en bij toeval gekomen op de shows van Ronald Goedemondt (de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog nooit gehoord had van de goede man). En na afloop besefte ik hoe lang het geleden was dat ik weer eens had kunnen lachen met de tranen over mijn wangen (waar is mijn moeder gebleven en waar mijn zus, we hebben zovaak zo onbedaarlijk kunnen lachen met elkaar). Of ik die Ronald Goedemondt nu echt goed vond of dat die luchtigheid mij als een verademing bevrijdde van alle betweters (mezelf incluis voor ik daarover opmerkingen krijg!), in elk geval, ik heb zitten genieten. Enfin, na flink te hebben genoten als afsluiting even de t.v. aangezet voor het laatste nieuws! En brrrr, de eerste zender weer een tafel vol paranoïde zielenpoten over racisme en het gesprek met de MP. Ook weer niet goed, want hij had een hoop zielepoten weer niet uitgenodigd! Vervolgens gauw gezapt, want ik wilde mijn gemoed weer niet negatief laten oplaaien en ja hoor, over de toespraken van Rutte en De Jonge! Wat vind jij en wat vind jij ervan!! Weer allemaal betweters aan het roer!        
Als de sode die kast uitgezet en mijn bedje opgezocht!         

Mijn artsen adviseren mij voortdurend negatieve situaties verre te houden, maar helaas, ik ben dus zo’n sulletje dat mij altijd weer laat meeslepen! Dat komt natuurlijk ook wel doordat ik van nature helaas ook iets van een rebel in me heb en de hobby om op te boksen tegen wat ik onrecht vind (vaak is het niet eens mijn probleem maar moet ik me er zo nodig mee bemoeien en het opnemen voor de zwakste partij). Dat bracht mij in mijn leven menigmaal geen vruchten, maar slechts akkers vol slechte oogsten, want mensen houden nu eenmaal niet van dat recht voor zijn raap! Maar ja, je karakter veranderen is geen kattenpis, hoor. Dat op zich is alweer een nieuwe strijd.   

Tegen al die betweters en mensen die zich zo zielig slachtoffer voelen van wat dan ook in dit land, zou ik willen zeggen eens te gaan genieten van alle dagen die ze er mogen zijn. We zitten nog niet achter tralies, we kunnen nog van alles, misschien wat beperkter dan voorheen, maar je kan er zelf wat van maken natuurlijk! Misschien, ooit op een dag (wat ik voor niemand hoop) zul je inzien wat werkelijk van belang en waarde is in dit leven! Laat die les een ver-van-je-bedshow blijven, maar eerlijk gezegd, voor sommige mensen zouden wat harde en wrede levenslessen eens goed zijn! Alhoewel, soms ben ik zelf ook nog aardig hardleers en menigmaal moet ik ook mezelf dan weer streng toespreken!


7 opmerkingen:

  1. ik geloofde nooit in het spellen van spreuken of magie totdat ik Dr. Ajayi ontmoette met wie ik contact opnam via zijn nummer: + 2347084887094 op WhatsApp, ik maakte moeilijke tijden door in mijn huwelijk omdat mijn man zei dat hij na 9 jaar niets meer met mij te maken wil hebben huwelijk, ik hou echt van mijn man, dus ik zoek hulp om dingen in mijn huwelijk te regelen, terwijl ik aan het bladeren was, zag ik waar een man Dr. Ajayi aanbeveelde omdat hij hem hielp om met een spreuk op zijn werk te worden gepromoot, ik reikte uit naar Dr. Ajayi en legde mezelf aan hem uit, hij vertelde me wat ik moest doen om de vrede in mijn huis te herstellen na het volgen van al zijn instructies, mijn man bedenkt zich en we leven gelukkig en hij heeft nooit meer iets gezegd over echtscheiding. Neem vandaag nog contact op met Dr. Ajayi voor een relatieprobleem of enig aspect van het leven en hij zal oplossingen voor uw probleem vinden. Viber / WhatsApp-nummer: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

      Verwijderen
  2. Goedendag allemaal, ik wil de ervaring die ik heb delen met een spreukenmaker genaamd Dr Ajayi, hij is een zeer krachtige man gezegend door zijn voorvader om mensen met verschillende levensproblemen te helpen, ik ging door de ergste fase van mijn leven omdat mijn man vertelde me dat hij uit het niets wil scheiden, ik vroeg hem waar ik het mis ging, maar hij gaf me geen antwoord in plaats daarvan ging hij het huis uit dit was echt raar dus ik zoek hulp toen ik dr. Ajayi ontmoette spell caster online, ik legde mijn toestand aan hem uit, na enig overleg kwam ik erachter dat mijn man bij zijn secretaresse op het werk is en hij is in haar ban, de grote spell caster vertelde me wat er moest gebeuren en ik volgde zijn instructies. Tegenwoordig ben ik een trotse vrouw, want mijn man is bij mij thuis en we verwachten ons tweede kind allemaal dankzij dr. Ajayi, de spreukenmaker, als je de hulp nodig hebt van een spreukenmaker voor welk probleem dan ook, is dr. Ajayi de goede persoon voor een perfect en betrouwbaar resultaat. Neem contact op met zijn e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber \ WhatsApp-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Life can be tricky and believe me, life have played lot of tricks on me, i never believe in voodoo or spell casting though i have read some books about them. A special man called Dr Ajayi proves to me that voodoo/spell casting is real and does exist. My name is Lucia and I am 45 years old with three kids and a loving husband. for 8 good months i was in a depressed condition because my husband woke one certain morning and left the house with some of his clothes without any explanation, i waited for him to come back home that day but he was nowhere to be found, i called and said he was no longer interested about our marriage again or the children, this brought chilled to my skin and i was in shock because i can not remember us having any problem, i later found out that he was with another woman, all talk and effort to make him come back home was a failure, he behaves as if he has never known me before. I was reading some article on a website when i saw a testimony of a woman who claims Dr Ajayi helped her to resolve her family troubles and she dropped his contact. I picked the contact and messaged the spell caster Dr Ajayi, i explained my problems to him, he said i should not worry that everything will be fine. I have doubts about it but made up my mind to give it a shot. I was told somnl casting on a morning i heard a knock at the door, it was my husband standing outside, he said he did not know what he was doing and can not even remember how long is has been out of the house, i am very happy to get my husband back and all thanks go to Dr Ajayi the spell caster, since Contact him, my life has been going smoothly and I want people out there going through my previous condition to have quick help. That's why I am sharing my testimony. So if you are going through any kind of life difficulty contact Dr Ajayi through email : drajayi1990@gmail.com or Viber Whatsapp : +2347084887094 and you will be glad you did.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bent u een vrouw die op zoek is naar de vrucht van de baarmoeder, u wilt de stemmen van kinderen in uw huis horen, maar u bent niet zwanger geworden, maak u geen zorgen meer, want Dr. Ajayi zal u helpen om zelf een baby te krijgen, dat was ik geconfronteerd met een soortgelijke situatie wanneer een man getuigt hoe de grote spreukenmaker Dr. Ajayi hem hielp om zijn geliefde vrouw terug naar huis te krijgen na 9 maanden van scheiding, ik reik naar dr. kruidendrankje voor mij dat ik nam en in drie maanden tijd was ik zwanger van een jongen en een meisje, ik ben nu een trotse moeder en mijn huis is in vrede geweest. neem contact op met Dr Ajayi, de spreukgever voor elke levenssituatie, hij is een goede man. Viber of WhatsApp: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedendag vrienden mijn naam is Aisha en ik ben verpleegster van beroep, ik en mijn verloofde zijn 6 jaar samen geweest, maar we hadden serieuze problemen omdat zijn moeder niet wilde dat we trouwen, ze gebruikte een andere methode om er zeker van te zijn dat ze zoon gaat niet met me trouwen totdat hij eindelijk zonder reden met me uit elkaar gaat, ik hou echt van hem, dus ik zoek online naar een snelle oplossing en ik had het geluk Dr Ajayi tegen te komen, een geweldige spreukenmaker gezegend door zijn voorouders met superkrachten, Ik vertelde hem per probleem aan hem en hij aan mij wat de kloof tussen ons veroorzaakt en vertelde me wat ik moest doen om weer vrede te hebben in mijn relatie, ik volgde al zijn instructies op en vandaag zijn we gelukkig getrouwd en verwachten we onze eerste baby. Heeft u problemen in uw echtelijke woning of wilt u uw geliefde terug na een breuk, neem dan nu contact op met Dr Ajayi voor een duurzame oplossing via e-mail: drajayi1990@gmail.com of Whatsapp / Viber-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dr. Ayo is hier om je te helpen alle liefdessituaties te overwinnen. Met meer dan 35 jaar ervaring heb ik dagelijks uiterst lastige zaken behandeld en talloze zaken opgelost. Ongeacht uw situatie waarmee u te maken krijgt, zal mijn werk uw partner teruggeven. Je zult hier geen kant-en-klare spreuken vinden die nergens toe leiden. Ik tover meteen een oplossing op maat voor je tevoorschijn. Ik ben hier om je relatie met liefde en zonder einde in zicht terug te geven, sta jezelf toe te profiteren van mijn talent. Als u heeft gewerkt met of momenteel werkt met een andere beoefenaar die minder ervaren is dan Dr. Ayo, zult u hoogstwaarschijnlijk niet de resultaten krijgen waar u naar uitkijkt, test Dr Ayo en zie. neem contact met hem op via whatsApp + 2347055691377 of e-mail: drayospell@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen