vrijdag 24 januari 2020

Ik dacht dat ik je zag




Ik dacht dat ik je zag vandaag. Van achteren dezelfde coupe, hetzelfde postuur.
Bijna had ik je geroepen, maar toen jouw gelijkenis zich omdraaide, was het een hele teleurstelling, jij was het niet.
Natuurlijk kon dat ook niet zo zijn, maar toch, ik wilde zo graag blijven geloven dat jij het was en mijn ogen bleven de vrouw op haar rug nog lang volgen.
Me even inbeelden dat ik je weer zag lopen, lieve zus, zoekend naar mooie outfits in de kledingrekken.

Op weg naar huis moest ik er zo van huilen.
Wensen dat je de tijd terug kon draaien en alle tragedies ongedaan kon maken, maar daarin zo machteloos zijn.
Ik mis jou en mama nog elke dag. Ondanks de toch regelmatige aanloop in dit huis voelt het binnenin mij zo verlaten, zo alleen op de wereld. En in je uppie moeten vechten tegen je ziekte, het voelt soms zo doelloos. 

Waarom is alles zoals het is?
Ik kan alleen nog maar hopen dat jullie nu bij elkaar zijn en niet meer lijden en gelukkig zijn, ergens op een heel mooi plekje.
Elke dag probeer ik overeind te blijven, voor jou en voor mama, die zo dapper hebben gestreden tegen deze zelfde verschrikkelijke ziekte.
En mag ik dan zo laf zijn om op te geven? Nee lieverds, nee, voor jullie, alleen maar voor jullie is dit gevecht. Dapper zijn, alleen maar dapper zijn.


9 opmerkingen:

  1. Hier is mijn getuigenis van een klant met een hartverwarmende schuldenaar (Claudia uit de Verenigde Staten). Sir, ik moest u terugschrijven, hoewel ik nu aan het werk ben om u te laten weten dat uw betovering met succes heeft gewerkt, en hij is bij mij teruggekomen net zoals u zei het meneer. Een mooie rode roos is zojuist naar mijn werk gebracht door de man over wie ik op 20 maart contact met je heb opgenomen. Meneer, ik ben zo blij om het aan de hele wereld te vertellen nu hij gisteren rond 18:00 uur door uw krachtige spreuken naar mij terugkeerde. Alles is verlopen zoals je het zei. Geen twijfel meer. Dit is voor mij eigenlijk moeilijk te geloven. Het is echt verrassend !! Heel erg bedankt Dr. ADELEKE voor het weven van uw magische krachten op mij, en voor het herenigen van mij en mijn ex samen met uw uiterste krachten. neem contact op voor hulp via Whatsapp +27740386124 of e-mail: aoba5019@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben Kevin, ik waardeer echt wat Dr Adeleke deed voor mij door me te helpen om mijn geliefde terug te krijgen, heb ik zo veel gelezen over Dr Adeleke voordat ik contact met hem via deze gegevens: aoba5019@gmail.com of bel / whatsapp +27740386124, En ik was geschokt toen Dr Adeleke vertelde me dat ik moet mijn geest te ontspannen dat mijn minnaar terug zal lopen naar mij nadat ik de items ter waarde van 340 euro, leerde ik hij was een grapje, maar na enkele uren dat Dr Adeleke schreef me en vertelde me dat hij klaar is casting de spreuk op mijn minnaar kreeg ik een telefoontje van mijn minnaar huilen en pleiten ze wil me voor altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spellcaster genaamd Dr. Ilekhojie me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. ik was diepbedroefd toen mijn verloofde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat hij een affaire had met de andere vrouw waar hij werkt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik contact opnam met internet voor hulp, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Ilekhojie, toen nam ik contact met hem op voor hulp om mijn geliefde terug te krijgen, hij hielp me een krachtige (verzoeningsliefde spreuk) uit te spreken en tot mijn grootste verrassing kwam mijn verloofde na 48 uur van de liefdesspreuk terug op zijn knieën en smeekte hem hem te vergeven. We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Ilekhojie voor het helpen van mij bewaar mijn relatie kunt u contact opnemen met Dr. Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of WHATSAPP hem op +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil de wereld informeren dat er een echte en effectieve online spreukmaker is die krachtig en oprecht is, Dr. Fayosa, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie te herenigen met mijn ex-man die me verliet, ik nam contact op met Dr. Fayosa, hij wierp een liefde betovering voor mij, en mijn ex-man die zei dat hij niets meer met me te maken wilde hebben en me meer dan 3 jaar verliet, belde me en begon me te smeken om bij hem terug te komen, hij is nu terug met zoveel liefde, passie en zorg, ik ben blij om iedereen te laten weten dat een spreukenmaker de krachten heeft om een verbroken relatie te genezen en te herstellen en terug te brengen, aan iedereen die dit artikel leest en zijn hulp nodig heeft, kan dr.Fayosa ook elke vorm van hulp bieden, zoals, het oplossen van echtscheidingszaken, rechtszaken, overlijdensvoorspelling, spirituele bescherming, bedankt, neem contact op met Dr Fayosa via de e-mail: (Fayosasolusionhome@gmail.com) of rechtstreeks op whatssapp +2348151918774

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dostali jste se do nečekané situace a potřebujete rychle poskytnout půjčku? Každý kdo Vám slíbil pomoc se k Vám otočil zády a prostě nevíte kam se obrátit? Svěřte se do rukou odborníkům na nebankovní půjčky. Žádné poplatky a registry. Příjem není potřeba prokazovat. Vyplněním online žádosti o půjčku budete mít nečekané výdaje vyřešené. Více informací a online žádost najdete na našich internetových stránkách:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dostali jste se do nečekané situace a potřebujete rychle poskytnout půjčku? Každý kdo Vám slíbil pomoc se k Vám otočil zády a prostě nevíte kam se obrátit? Svěřte se do rukou odborníkům na nebankovní půjčky. Žádné poplatky a registry. Příjem není potřeba prokazovat. Vyplněním online žádosti o půjčku budete mít nečekané výdaje vyřešené. Více informací a online žádost najdete na našich internetových stránkách:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lord Bubuza is spiritueel begaafd, hij verdient het om door de wereld erkend te worden omdat hij perfect is in het helpen van mensen met zijn betovering. Ik stuurde mijn vrouw inpakken omdat ze me bedroog met haar ex-vriendje, ik was gewond maar ik wilde haar niet aan hem verliezen, dus ik zocht hulp op internet en ik zag mensen getuigen en Lord Bubuza bedanken. Sommigen bedankten hem voor het herenigen van hun relatie, het annuleren van een scheiding, het winnen van de loterij, enz. Dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn huwelijksproblemen. Hij reageerde en beloofde me te helpen met zijn betovering, ik gaf alles wat hij vroeg en ik was overweldigd omdat mijn vrouw huilend terugkwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren en sinds ik haar heb vergeven, is ze gestopt met vreemdgaan. Lord Bubuza kan u ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mezelf dit maanden geleden nog nooit zien doen, maar omdat ik gelukkig ben en wil dat anderen hun gemoedsrust vinden in hun echtelijke huis of relatie, besloot ik mijn ontmoeting met Dr. Ajayi te delen. Ik ben 13 jaar getrouwd en heb drie kinderen en het ging echt geweldig met mijn man. Ongeveer 3 jaar geleden begon mijn man buiten ons huwelijk te liegen, bedriegen, rokkenjager te zijn en ik voelde me er niet prettig bij, dus bleef ik een nacht slapeloos denken. Ik pakte mijn telefoon en ging online toen ik een artikel met de titel zag. PROBLEMEN DIE DE MEESTE MENSEN IN HET HUWELIJK ZIJN OPGELOST DOOR ARTS AJAYI. Ik nam contact met hem op en besprak mijn huwelijksproblemen en hij concludeerde dat mijn man werd betoverd door een andere vrouw "wiens man niet meer is, dus we doorliepen de processen en er werd een bezwering gedaan om mijn man te bevrijden en dit zorgde ervoor dat mijn man stopte zijn wangedrag in ons huwelijk en nu mijn man op zijn ware zelf is geweest, deze getuigenis is om mensen te adviseren die er zijn om hun huwelijk nooit te verbreken, maar om op de juiste plaatsen naar oplossingen te zoeken. je kunt contact opnemen met Dr Ajayi op Whatsapp / Viber :+2347084887094 Of e-mail: drajayi1990@gmail.com voor een duurzame oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen