zondag 14 mei 2023

Yes, yes, yes, Feijenoord kampioen!

 

Zat ik voor de buis? Ja natuurlijk! Ook al woon ik er niet meer, ik blijf een geboren Rotterdammer en Feijenoord kampioen zien worden, ja, dat moest ik zien natuurlijk!

Kan me nog goed herinneren hoe ze destijds als eerste club in Nederland de Europacup wonnen. Ik zat met mijn moedertje op een terrasje in hartje Rotterdam. De stad was 1 grote hossende menigte en mijn moedertje en ik moesten er ook aan geloven. Voor we het wisten werden we op de schouders getild van al die juichende en zingende gasten en hupsakee, zo ging het het hele Centrum door. Om nooit meer te vergeten.

Kan ik er morgen bij zijn op het Stadhuisplein? Nee, dat zal niet meer lukken, maar hopelijk kan ik de huldiging volop volgen op de buis, alhoewel dat dan toch anders is, want er gaat niets boven het proeven van die sfeer op dat Stadhuisplein!

En Arno Slot? Die moet gewoon blijven natuurlijk. Vind hem ook zo sympathiek altijd met zijn twinkeloogjes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten