vrijdag 12 december 2014


Lieve storm,
Wil je alsjeblieft zo lief zijn om te gaan liggen of gewoonweg over te waaien naar elders?
Je hebt nu toch wel genoeg gedonderd? 


En lieve regen,...
Wil je alsjeblieft die stortvloed van hemeltranen drogen? Je hebt nu wel genoeg gegriend, hoor. Jeetje zeg, je blijft maar janken!


Ik sta al een uur klaar om naar buiten te gaan, maar jullie beuken met grof geweld tegen mijn ramen aan en dat houdt mij dus tegen. En daar word ik zóóóó balorig van! Vinden jullie dat nou leuk om zo de boel te tiranniseren? Dus hou op met die ongein. Ik moet yoghurt halen en karnemelk en nog wat lekkere dingen! En jullie gooien roet in het eten en dat is niet aardig! En anders moet ik het er maar op wagen en misschien kom ik dan als een verzopen katje terug, dat is ook allemaal niet zo erg. Maar zuurstof happen, dat is minder leuk! Ach zonnetje toch, breek eens even lekker door en verjaag die lelijke storm en jankerige regen! Het zijn zulke pestkoppen, ze denken dat ze heel wat zijn! O jee, nu wordt het helemaal bal, ik heb ze nog bozer gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten